• Lorem ipsum

De algemene voorwaarden van Bonvanie voldoen aan alle eisen van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie en zijn tot stand gekomen in overleg met de Consumentenbond in het kader van de Coördinatiegroep Zelfreguleringsoverleg (CZ) van de Sociaal-Economische Raad en treden in werking per 4 juni 2012.

Definities

In deze voorwaarden staan geen moeilijke definities. Is het toch niet helemaal duidelijk? Neem dan vooral contact met ons op.

Identiteit van de ondernemer

U bent binnen onze openingstijden altijd welkom om ons te bezoeken.

Gegevens:

Bornebroeksestraat 453
7609 PK Almelo
KvK 90271742
BTW NL865262081B01

Stuur ons een e-mail naar: [email protected] dan proberen we u zo snel mogelijk en binnen 2 dagen een antwoord te sturen.

Toepasselijkheid

Wanneer u bij ons een aankoop doet, gaan u en wij van deze voorwaarden uit. Daarom vindt u deze voorwaarden op onze website terug. Als u dat liever heeft, kunnen wij u natuurlijk graag de voorwaarden per e-mail of zelfs post sturen. Voor sommige van onze producten kunnen specifiekere voorwaarden gelden. Mocht dat voor onduidelijkheid zorgen, dan weet u ons te bereiken. Dan zorgen we voor duidelijkheid in uw voordeel.

Het aanbod

Ons gehele aanbod vindt u op onze website. We doen onze uiterste best om alles zo compleet en juist mogelijk te vermelden, zodat u de juiste keuze kunt maken en het aankoopproces van begin tot eind gemakkelijk verloopt.

De overeenkomst

Als u een bestelling bij ons doet, zorgen wij voor een veilige website en uiteindelijk er voor dat u het bestelde zo snel mogelijk van ons krijgt. Natuurlijk krijgt u per e-mail van ons een bevestiging van uw bestelling, met alle gegevens van de bestelling. En bij levering ook een factuur in neutrale verpakking, ook daar staan alle gegevens netjes op.

Ruilen of retourneren?

Persoonlijke chocoladerepen, chocoladerepen uit onze collectie en ons assortiment ambachtelijke bonbons kunnen niet retour gestuurd worden. Wij werken volgens het HACCP principe in ons chocolade atelier daarom kunnen wij producten die ons chocolade atelier verlaten niet retour nemen. Wij hebben veel aandacht geschonken aan het verzend klaarmaken van onze chocolade producten. Mocht het zo zijn dat, ondanks het zorgvuldig inpakken van onze producten, er een beschadiging is opgetreden dan kunt u, per mail, contact opnemen via onze website en proberen wij een passende oplossing aan te dragen in de vorm van een korting bij een volgende bestelling.

Wij houden ons het recht voor om bestellingen bij een temperatuur van tenminste 20 graden niet te versturen. Deze bestellingen hebben dan een langere verwerkingstijd dan doorgaans gebruikelijk is. Echter, wij gaan met zorg en aandacht om met ons mooie chocoladeproduct en kunnen de kwaliteit boven de 20 graden niet garanderen bij verzenden (ophalen in een van onze winkels is geen probleem). De producten worden zo spoedig mogelijk verzonden indien de temperatuur het toe laat.

De prijs

Bij ieder product op onze site vindt u de actuele prijzen en verzendkosten. Alle prijzen worden inclusief BTW getoond.

Nakoming overeenkomst en garantie

We doen ons uiterste best om het door u bestelde juist aan u te leveren. Hebben wij toch een fout gemaakt? Laat het ons dan weten. Dan proberen we het met u op te lossen. En vanzelfsprekend heeft u op al onze producten garantie, waarbij wij uitgaan van de door de betreffende fabrikant bepaalde garantievoorwaarden. Heeft u een garantieverzoek? Ook dat kunt u ons laten weten, dan beoordelen wij dat graag en bedenken we samen met u een passende oplossing.

Levering en uitvoering

Wij doen ons uiterste best het bestelde zo snel mogelijk óf op uw voorkeursdag bij u te laten bezorgen. Mits het bestelde op voorraad is en u vóór 17 uur bij ons bestelt, versturen wij het de volgende werkdag naar u toe. Lukt dat toch niet, dan stellen wij u daar van op de hoogte.

Als wij het door u bestelde product niet meer kunnen leveren, kunt u altijd kiezen uit een alternatief product of de bestelling gelijk annuleren. Had u al betaald en u heeft geannuleerd? Dan storten wij het aankoopbedrag zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 8 dagen terug. Is uw bestelling niet in goede orde bij u aangekomen? Er mist iets, of het product is beschadigd? Dat valt onder de verantwoordelijk van Repenwinkel.nl. Laat het ons dan ook gelijk na de bezorging weten, zodat we direct een oplossing kunnen bieden.

Betaling

Wij bieden u verschillende mogelijkheden om te betalen voor uw bestelling. Kiest u voor vooruitbetaling? Dan maken wij uw bestelling direct na ontvangst van uw betaling in orde. Wij verzoeken u bij het betalen altijd uw bestelnummer te (laten) vermelden. Zijn de betaalgegevens niet juist? Dan verzoeken wij u dat ons gelijk te laten weten.

Klachtenregeling

Af en toe gaat er iets mis met een bestelling of maken wij gewoon een fout. Dat is vervelend, vooral voor u. Mocht u daarover een klacht hebben, laat het ons dan snel weten. We zullen onze uiterste best doen om het weer goed te maken. De teamleden van onze klantenservice helpen u zo goed mogelijk. Toch nog niet tevreden? Vraag dan gewoon naar de manager. Ook hij hoort graag uw klacht aan en bedenkt samen met u een oplossing. Oplossingen proberen we altijd gelijk te bedenken, maar uiterlijk binnen 2 werkdagen beloven we een oplossing aan te bieden. Niet tevreden met de oplossing? Laat dat dan gewoon weten. Dan praten we er nog een keer over.

Aanvullende of afwijkende bepalingen

Mochten de bovenstaande voorwaarden veranderen, dan vindt u die verandering op deze website.